Moosakhani

راهنمای خرید ژل ماشین ظرفشویی

هر چه حساسیت در خرید ژل ماشین ظرفشویی بیشتر باشد مطمئن باشید که از نتیجه شستشوی ماشین خود راضی تر خواهید بود. باید قبول کنیم که ماشین‌های ظرفشویی تا حدود زیادی از لحاظ عملکرد مشابه هستند و تنها در برخی جزئیات با یکدیگر فرق دارد. این در حالی است که شما با خرید ژل شستشو ماشین ظرفشویی  می توانید تاثیر مواد شوینده روی ظروف خود را بیشتر کنید و فضا را برای بهتر تمیز کردن آنها فراهم کنید.

البته طبیعی است که خرید ژل ماشین ظرفشویی کمی پیچیده باشد و برای برخی از قسمت‌های آن نیاز به بحث تخصصی هست. با این وجود ما در این مطلب چند نکته آورده ایم که می تواند به انتخاب شما کمک کند.

how-to-use-dishwasher-gel

مواردی که اینجا می خوانید:

  • ژل ماشین ظرفشویی ایرانی یا خارجی؟!
  • تحت تاثیر قفسه فروشگاه قرار نگیرید!
  • جایزه ها وسوسه کننده هستند!
  • معمولا حجم های بیشتر اقتصادی تر هستند!
  • هیچوقت از دستفروش یا فروشنده سر راهی نخرید!
  • رایحه ها را با سلیقه خود انتخاب کنید!
  • غلظت همیشه تضمین کننده قدرت نیست!

ژل ماشین ظرفشویی ایرانی یا خارجی؟!

متاسفانه بسیاری از خانواده های ایرانی بدون هیچ تحقیقی در خرید ژل ظرفشویی به سراغ گزینه‌های خارجی می‌روند. اما بیایید تعارف را کنار بگذاریم و واقعیت ها را ببینیم. این یک واقعیت تلخ است که کیفیت اجناس خارجی در بازار ایران بهتر است. اما آیا واقعاً تولید ژل ماشین ظرفشویی به حدی پیچیده است که ایرانی‌ها به آن دسترسی پیدا نکنند؟ آیا کشوری که در زمینه فناوری نانو در سطح بهترین کشورهای دنیا است که در زمینه تولید شوینده توانایی ندارد؟

باید بپذیریم که برای خرید ژل ماشین ظرفشویی رفتن به سراغ محصولات ایرانی نه تنها انتخاب بدی نیست، بلکه می تواند با مزایای متعددی هم همراه باشد. در اکثر محصولات شرکت های ایرانی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده و همین وضعیت در مورد ژل ماشین ظرفشویی فست دراپ هم رعایت شده است. در ضمن به این نکته هم توجه کنید که محصولات ایرانی برای شرایط آب و جغرافیای ایران طراحی شده و این به شما کمک می کند که از لحاظ سختی آب و کیفیت آب مطمئن باشید که ژل‌شستشو با نیاز شما همخوانی دارد.

Don’t-be-affected-by-store-shelves

تحت تاثیر قفسه فروشگاه قرار نگیرید!

متاسفانه چیدمانه قفسه فروشگاه یک حربه تبلیغاتی است و خانواده‌ها به راحتی در آن گیر می‌افتند. وقتی که وارد یک فروشگاه با گزینه های متنوع می شوید هیچ وقت تحت تاثیر تنوع آنها قرار نگیرید و مطلوب ترین گزینه را انتخاب کنید. در خرید ژل ماشین ظرفشویی به برند تولیدکننده و همچنین مشخصات فنی آنها توجه کنید و کمتر تحت تاثیر فروشنده باشید. در هر صورت فروشنده ها به دنبال فروش کالاهای خود هستند و هرچه این فروش سریع تر باشد بهتر است. اما شما هم سعی کنید با حساسیت زیادی ویژگی محصولات مختلف را بخوانید و یک انتخاب مطمئن  داشته باشید.

جایزه ها وسوسه کننده هستند!

این یکی از حربه‌های شرکت های تولید کننده مواد شوینده است که برای جلب توجه مشتری و احتمالاً برای پوشاندن نقاط ضعف خود! به سراغ تعیین جایزه برای محصولات می روند. اگرچه لزوماً همه شرکت هایی که جایزه میدهند محصولات بدی ندارند، اما فراموش نکنید که این یک راهکار برای وسوسه کردن شماست و هرچه در مقابل آن مقاومت کنید به احتمال زیاد محصول باکیفیت تری گیر می‌آورید. در ضمن در خرید ژل ماشین ظرفشویی به این نکته توجه داشته باشید که حتی در صورت واقعی بودن جوایز! شانس شما بسیار کم است و در عوض سلامت خانواده خود را به خطر می اندازید.

More volumes are usually more economical

معمولا حجم های بیشتر اقتصادی تر هستند!

شرکت های تولید کننده مواد شوینده برای ترغیب مشتریان به خرید کالا آنها را در حجم بیشتر مانند نمونه های ۳ لیتری یا حتی ۲۰ لیتری به بازار عرضه می کنند و در عوض از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند. اگرچه تفاوت قیمتی و حجم محصولات چندان زیاد نیست، اما اگر مسائل اقتصادی برای شما در اولویت است می توانید در خرید ژل ماشین ظرفشویی این مورد را در نظر بگیرید. البته گاهی هم تفاوت قیمتی بین حجم های بیشتر و حجم کم وجود ندارد و در هنگام خرید محاسبات مربوط به آنها را انجام دهید.

هیچوقت از دستفروش یا فروشنده سر راهی نخرید!

متاسفانه یکی از عادات بد خانواده‌های ایرانی تمایل به خرید کالای ارزان از دستفروش‌ها یا فروشنده های سر راهی است. مثلاً همه ما تجربه خرید ژل ماشین ظرفشویی به صورت دبه های بزرگ از وانت های سر راهی را داریم! اما آیا واقعاً از کیفیت این شوینده‌ها مطمئن هستید؟ آیا معیاری برای تشخیص اصلی بودن آن ها دارید؟ آیا اصلاً در مورد تاریخ انقضا و تاریخ مصرف آنها مطمئن هستید؟ در مورد مواد اولیه بکار گرفته شده در تولید مایع ظرفشویی چی؟

این ابهامات و هزاران ابهام دیگر در خرید ژل ماشین ظرفشویی از دست فروش ها و فروشنده های سر راهی وجود دارد و بهتر است که به خاطر چند هزار تومان ارزانتر سلامت خود و خانواده را در معرض خطر قرار ندهید.

رایحه ها را با سلیقه خود انتخاب کنید!

انتخاب رایحه و بوی ژل ماشین ظرفشویی یک موضوع کاملا سلیقه ای است و میتوانید با توجه به نیاز خانواده خود آنها را انتخاب کنید. شرکت ها معمولا محصولات خود را با رایحه های متنوع و جذابی به بازار عرضه می کند که برخی از آنها تند و برخی هم ملایم هستند. این رایحه ها از طریق اضافه کردن اسانس به محلول شوینده به وجود می آیند و هر شرکتی برای اضافه کردن رایحه به محصولات خود الگویی خاص خود را دارد. متاسفانه برخی از خانواده‌ها برای از بین بردن بوی باقی مانده غذا مانند بوی ماهی و تخم مرغ به سراغ شوینده‌های با رایحه تند می روند.

اما توصیه ما این است که در خرید ژل ماشین ظرفشویی کمتر رایحه تند را انتخاب کنید و سعی کنید که بوی غذا را با کیفیت شوینده از بین ببرید. شوینده‌های با بوی تند معمولاً اثر خود را روی ظروف باقی می گذارند و این باعث می شود که به هنگام مصرف غذا طعم آن هنوز هم احساس شود.

Concentration does not always guarantee strength

غلظت همیشه تضمین کننده قدرت نیست!

شاید در تبلیغات تلویزیونی دیده باشید که در ابتدا  برخی از شرکت ها غلظت محصولات خود را به رخ می کشیدند و معتقد بودند که این کار قدرت پاک کنندگی محصولات آنها را بالا برده و از طرف دیگر میزان مصرف ژل ماشین ظرفشویی را پایین می آورد. اما به مرور زمان متوجه شدند که این تکنیک تبلیغاتی اشتباه است  حتی می‌توانند غلظت بالا برای سلامتی افراد استفاده کننده خطرناک باشد.

تجربه نشان داده که غلظت بالای شوینده های ظرفشویی باعث می شود که میزان انحلال آنها در آب کمتر شود و یا نیاز باشد که از دمای آب بیشتری استفاده کنیم. از طرف دیگر در خرید ژل ماشین ظرفشویی رفتن به سراغ شوینده های بسیار رقیق هم توصیه نمی شود و تبعاتی مانند تمیز نشدن ظروف را دارد. بنابراین سعی کنید قدرت پاک کنندگی و لذت شوینده های برند های مختلف را خودتان امتحان کنید و مطمئن شوید که از لحاظ کیفیت و توانایی با نیاز شما همخوانی دارد.

هدف ما در گروه فست دراپ این است که بتوانیم همه نکات گفته شده در این مطلب را در ژل ماشین‌ظرفشویی فست دراپ رعایت کنیم تا شما به هنگام خرید آن از کیفیت و سلامت آن مطمئن باشید. به خاطر داشته باشید که خرید ژل ماشین ظرفشویی با سلامت خانواده شما گره خورده و بهتر است که موارد مهم و تاثیر گذار گفته شده در این مطلب را در انتخاب خود رعایت کنید.

هیچ داده ای یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Moosakhani